Mitt 2011

// Vardagsbloggande //

JANUARI:  Börjar en distanskurs i Ryska. 
Upptäcker filmen Girl, Interrupted -  nu en av mina absoluta favoriter.

FEBRUARI:  Melodifestivalen (mycket viktigt)!! Kursstarter för Contemporary och
Zumba på ABF. Fyller 21 år, åldersnoja. Flera mys- och vinkvällar med Martina, John
och Fabian.

MARS:  Melodifestivalskarusellen fortsätter... Ryskakursen avslutas (högsta betyg!)
Jag drar till Skottland och träffar en jättegullig kille. Åker tillbaka till Skottland typ en
vecka efter att jag kommit hem första gången. Börjar renovera huset hemma.

APRIL:  Uppfinner mitt egna "datorställ" på träningscykeln  -  väl använt under året.
Går på bio ensam och ser den fantastiska filmen Black Swan. Min irländare (med bas i
Skottland) åker till Afghanistan. Brevväxling. The Royal Wedding. Valborg:  tittar på
cortegen och Chalmersspexet Bob. Det skär sig mellan mig och min bästa vän  -  vi har
inte pratat sen dess.

MAJ:  Värmeslag (25 grader den 10:e).  Spelkväll med Fabian, bror och Anders!!! <3
Dansuppvisning. Träffar de nya ägarna av mina fyrbenta (p)älsklingar på landet. Min
älskade syster tar studenten. Träffar Jacob som jag inte sett på flera år.

JUNI:  Biomys med Lurresnurre och lillasyster. Årets förmodligen konstigaste krök
med bl.a. FabZ och Kellani (läs mer här). Midsommar på landet. Where  the Action is.
Min käraste tyska vän Nele kommer till Göteborg å bor hos mig i en vecka. Jag bryter
upp med min irländare för Jacob.

JULI:  Jag drar till London. Möter upp Nele och åker ner till vår fd värdfamilj i West
Sussex och stannar där 5 nätter. Filminspelning (statist) för Hinsehäxan (sänds i SVT
nu i januari), samt Bille August's kommande storfilm Maries valg (svensk biopremiär
den 21:e September). Amy Winehouse dör. Jag jobbar på Roxette's konsert i Gbg.

AUGUSTI:  25-årsfest med 50-talstema på Orust.  Ny mobil (viktigt). Jag jobbar på
WayOutWest  (inlägg om fredagen och lördagen). Bukspottkörtelinflammation.

SEPTEMBER:  Tjejmiddag hos Lurresnurre  -  kul att träffa alla gamla dansvänner!!
Moa Lignell sjunger 'When I held ya' på Idolaudition. Bonde söker fru. Jag träffar på
en mårdhund hemma på gatan. Jag börjar jobba som dagisvikarie. Zumban startar.

OKTOBER:  Barcelona med Frida.  En av mina älsklingar haltar (en häst alltså)...  :/

NOVEMBER:  Börjar må riktigt dåligt igen. Jag drar till Milano för att få lite ensam-
tid, och köpa julklappar, haha.

DECEMBER:  Jobbar en hel del. Tar upp kontakten med Kelly, vilket kändes riktigt
kul!!! Fixar hennes blogg. Traditionell julafton hemma med nära och kära.  Bowling-
och utekväll med min storebror, Anders, Joakim och två till. Hemma och sjuk under
nyårsfirandet.

Har gjort en hel del kul saker under 2011, men det känns ändå som ett riktigt dåligt
år (psykiskt). Hoppas på ett betydligt bättre 2012!!! Börjar sådär med att vara sjuk,
men jag är sååå taggad för att göra detta året till en slags 'comeback' för min del...  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: