Julklappar 2011

// Smink / Make-Up //



Cliniqueprodukter:
Jag önskade mig Powder blush 120 Bashful Blush och Lash Power Mascara Black Onyx.
Vid köp av 2 Cliniqueprodukter fick jag dessutom en massa annat kul i bonus:  en mini-
mascara, Cream Shaper (ögonpenna), 2 All About Eyes Serum, 2 ansiktscremer, puder,
lipgloss och en reseborste (haha).

Sen fick jag min älskade Face Mist från Make Up Store!!! Har använt den sprayen varje
dag i flera år nu, kan typ inte leva utan den längre, haha. Det där konstiga på bilden med
diverse brudar på är tepåsar (!!). Kommer se ut som att de badar i temuggen, haha. Fick
såklart dessa av min älskade syster.

Fick lite annat krimskrams också, men vill bara ha mina favoritklappar här på bloggen..
-  Vad fick ni i julklapp? Bästa julklappen? God fortsättning på er!!!  :)