Fredagen den 13:e

// Vardagsbloggande //

Nämen, då var det fredagen den 13:e  -  vad spännande!!! För några årsedan blev jag
påkörd av en pickup och halvt slog ihjäl mig när jag gick till jobbet denna 'otursdag'.

Känns dock som att min dåliga dag var igår. Värsta hetsätningsdagen på länge. Usch.
Menmen, ska försöka att inte tänka på vad som hände igår, bara fokusera på att idag
ska bli bättre (även om det inte är så lätt då hela kroppen känns annorlunda efter en
sån skitdag).  För att det ska bli lite lättare att lyckas med dagen så gör jag en lista på
saker jag vill få gjorda. Här kommer dagens fem:

[x]  gå igenom minst 2 koreografier inför kursstart*
[x]  skriv ett blogginlägg (soundtrack för januari)
[/]  uppdatera min kalender/planering med jobb, kurser osv
[x]  inget onödigt ätande !!!  -  iallafall inte hittills
[x]  packa, så att jag och pappsen kommer iväg tidigare till landet i eftermiddag  <3

*som några av er redan vet ska jag jobba som dansinstruktör för barn och ungdomar
på Sportlife nu i vår. Har ungefär 15 koreografier att lära mig till vecka 4.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: