Dagens 5 'to-do'

// Vardagsbloggande //

[x]  gå igenom minst 3 koreografier inför kursstart*
[x]  lägg in nya låtar på mobilen
[  ]  häng upp 2012-almanackan på väggen, samt uppdatera med workshops
[x]  inget onödigt ätande !!!
[x]  duscha  -  och om jag har tid:  slappa lite i bastun ^^

...sen var det ju en hel del städning på planeringen också, julpyntet ska bort osv, men
det känns som att det blir av ändå. Annars går mamma i taket om inte annat.



När jag letade efter en bastu-bild så kom jag in  HÄR,  så jävla kul ni måste bara läsa.

*som några av er redan vet ska jag jobba som dansinstruktör för barn och ungdomar
på Sportlife nu i vår. Har ungefär 15 koreografier att lära mig till vecka 4.

Kommentarer

  • emma säger:

    Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

    Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

    ha en bra dag, kram!

    2012-01-15 | 18:14:26
    Bloggadress: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: