BODYSTEP

// Träning //

Jag vill börja med att varna känsliga läsare, haha!!!  BODYSTEP var kul, bra musik och
gött drag..  Lite mycket fokus på benstyrka, ville ha fler magövningar. Passet gick ändå
helt okej, träffade en gammal danskompis (coolaste Erika) så det var kul!!! Blev tyvärr
tvungen att ge mig under en låt,  jag trodde att jag skulle spy  -  min kondition är inte på
topp om man säger så, hahaha. Det bästa med dagens pass var dock att jag hostade upp
flera såna där gula klumpar (hög mysfaktor på den informationen)!!!!!! Har som ni vet
hostat jättelänge nu,  och kanske är det just de där äckliga virusklumparna jag behöver
bli av med??? Lyckas typ aldrig få upp dem hemma, så att bli andfådd var toppen.

Kommentarer

  • sofia säger:

    hej:D jag är ny här på blogg.se, i min blogg skriver jag om träningstips, mode och annat som intresserar mig. Hjälper även folk med problem om tex kärlek om någon frågar. Förlåt om du kände att det var ett spam meddelande, ville bara visa att jag finns :D kram

    2012-01-27 | 13:55:16
    Bloggadress: http://sofiajahnkes.blogg.se/
  • Miss C säger:

    sofia: Ska kolla upp! ^^ Kram C

    2012-01-27 | 20:24:43
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: