Mackor...

// Mitt ätstörda liv //

Jag är så fruktansvärt svag för mackor. Nu under morgonen har det blivit lite väl mycket
av det goda  -  IGEN... Men jaa... Det ökade sötsuget kan bero lite på att jag tränat som en
galning hela veckan,  drog igång i hardcoretempo istället för att successivt öka träningen.
Ska bli sååå skönt att dra upp till landet och hästarna imorgon, och bara slappna av.

Tänker inte fortsätta föra matdagbok under dagen, det kommer bara att göra mig deppig.
Gillar inte såna här dagar...  :/



Uppdatering:
Hetsätit i drygt två timmar nu  =  värsta förmiddagen på länge... Nu är jag på gränsen till
att gräva ner mig för gott alltså, usch!!!  Vad gjorde jag för katastrofalt fel i mitt förra liv
för att förtjäna detta!?

Kommentarer

  • Monia säger:

    det kan aldrig bli för mycket av det goda, hehe ;)

    2012-02-02 | 11:28:50
    Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Monia: Egentligen borde jag bli förbannad över din kommentar, men just nu är jag

    så trött och ledsen att jag inte orkar reagera normalt. Det enda jag kan svara på din

    kommentar är att jag förstår att du aldrig haft ätstörningsproblem.

    2012-02-02 | 12:48:23
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Anonym säger:

    sv: Varför ska du bli förbannad? :(



    Jo jag har haft ätstörningar, åt väldigt mycket och kräktes upp det i tidiga tonåren, och i perioder åt jag knappt alls. Idag är jag frisk, och mitt uttryck var inte menat att på något vis göra dig förbannad? Mer ett uttryck jag använder som försvar för att man ska unna sig det man vill ha, och inte förbjuda sig att äta något. "Det kan aldrig bli för mycket av det goda". Visst vill man ta det dödsallvarligt så kan jag ju säga att det självklart kan bli för mycket av det goda av ALLT. Men det var inte så det var menat över huvud tagen. Ber om ursäkt!

    2012-02-02 | 14:19:02
  • Monia säger:

    och den kommentaren var från mig,men namnet försvann av nån anledning..

    2012-02-02 | 14:19:27
    Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Monia: Väldigt knepig kommentar från någon som suttit i skiten själv måste jag säga.

    2012-02-07 | 12:07:28
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: