BODYCOMBAT

// Träning //

YesyesYES!!!  NU snackar vi!!!  :D  Har som ni vet börjat testa alla sorters klasser hos
Sportlife, för att hitta de som passar mig bäst  -  nu har jag fastnat för två pass som jag
ska köra varje vecka, nämligen MRL efter mitt Junior Dance-pass, och min nya kärlek
BODYCOMBAT, hahaha!!! Det var sååå nära att jag inte gick till gymmet idag, pga min
extrema hetsätning tidigare under dagen...  Kände mig tung i kroppen och allmänt less
på livet, men fa-an vad gött att jag gick ändå!!! Var riktigt skönt att få slåss lite...  ;)

Boxkombinationer, sparkar, kondition, styrka......och inte minst, GRYM MUSIK.  Jag
menar,  Scooter !?  I'm a BIG fan.  Lite dansvarning på några av mina moves, men det
ska jag väl kunna träna bort, hahaha. Jag säger bara:  BODYCOMBAT is the new shit!!!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Har du nåt tips på bra träningsmusik?! Jag har blivit tvungen att gå till gymmet istället för mina vanliga, roliga pass efter en knäoperation och andra skador. Vore jättetacksam :)

    Ha det så skönt på landet!

    2012-02-03 | 09:43:38
    Bloggadress: http://kanduvisslajohanna.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Johanna: Åh fy, hoppas det läker ihop sig så att du kan köra på som vanligt igen!

    Och jajjemän, har sååå mycket bra träningsmusik (kanske borde göra ett inlägg med

    det?), här kommer några låtar:



    Kelly Clarkson - What doesn't kill you (Stronger)

    Hampenberg - Love in Siberia (Rocco vs. Bass-T remix)

    Andrew Spencer and the Vamprockerz - Zombie

    Rihanna feat. Calvin Harris - We found love

    Italobrothers - Radio hardcore

    ...och typ allt med E-type och Scooter!!! ^^



    2012-02-07 | 12:17:02
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: