Instagram

// Vardagsbloggande //

God morgon folket, alles OK...!? :) Själv mår jag ganska bra, lite trött bara, men överlag
ovanligt bra... Maten funkar och jag har tränat riktigt bra det senaste. Am I supposed to
say this is some kind of a Halleluja moment? :)

Tänkte bara ta upp det här med Instagram. Var ju mer eller mindre tvungen att testa det
nya fenomenet. Om någon vill kika på mina fantastiskt kreativa bilder, haha, så heter jag
Shoemyday (som jag också heter på YouTube). Lämna gärna ett litet tjingeling, då hittar
jag till era bilder också! Hoppas att ni haft en toppenvecka this far! Take care.

Kommentarer

  • malin säger:

    nu följer jag dig där med ;) malin19890428 heter jag, thats me! jag är en liten instagram-nörd (A)

    Svar: Haha, jag också! Fastnade direkt... En sak TILL att nörda sig med, fasen också... :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-08-16 | 12:40:12
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
  • malin säger:

    hahaha eller huur! starta morgonen med det, middagen och kvällen xD finns ju sjukt mkt fina bilder också

    Svar: Det kommer bli det nya - man hamnar på rehab för avvänjning av Facebook, Instagram, Twitter och gud-vet-vad, haha. Fan vad illa.
    Charlotte / hellbird.se

    2012-08-20 | 19:14:00
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
  • malin säger:

    hahahahhaha ja det är illa :D

    2012-08-26 | 12:08:22
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: