Wow! Festivaldags!

// Uteliv å partaj //

YezZz, lite genomfrusen sen "Supermatchen" på Ullevi igår, men när jag tittar ut genom
fönstret blir jag lite varm i hjärtat ändå  -  strålande sol och vetskapen om att det är dags
för FESTIVAL I GÖTEBORG !!! :D Wohoo!!! Någon trevlig läsare därute som också
ska på WayOutWest tro...!? Kan hinta om att jag kommer befinna mig någonstans vid
scenen med det fina namnet... Flamingo såklart!!! ^^



// Jag ska alltså jobba, inte enbart roa mig, haha. Börjar dock liite senare, så jag kanske
hinner ha det lite gött i Slottsskogen dagtid iallafall. //

Kommentarer

  • malin säger:

    Hoppas du får en toppen helg (festival) :D Du hinner ju se en hel del trots att du jobbar.. typiskt att man inte bor närmare..

    Svar: Ja, mycket får man se! Speciellt kul när man jobbar i diket som jag, de som står längst fram vid kravallstängslet är en salig blandning av 'original', haha! :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-08-10 | 11:51:37
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: