Nörd å kaos

// Vardagsbloggande //

Heeeej, varit en ganska kass dag hittills. Nördat mig precis som igår;  TV (flera avsnitt
av min favoritserie The Bold & the Beautiful), The Sims och en massa spel på brorsans
iPad  -  första gången jag bloggar via en Apple-mojäng (alltid bra med lite onödig info).
Anyway, dagens måltider har varit ett enda stort kaos, bläää... Ska bli gött att få börja
träna ordentligt snart igen. Har inte aktiverat mig överhuvudtaget denna veckan, usch.
No more sick days år 2012, tack!?

Menmen, imorrn blir det iaf en heldag med dans (nä, det är inte jag som står för själva
dansandet för en gångs skull)  -  mina Sportlife-kids har sin stora avslutningsshow!!! :)
Ska bli spännande att se om jag har lyckats lära dem nåt under terminen...

Kommentarer

  • Tess säger:

    Åh, lotti, din lilla nörd. <3



    Jag lovar härmed att jag ska filma in när jag spelar nåt inom... en viss framtid. Den som lever får se, liksom. Du är världens sötaste och jag tackar och bockar OCH niger (häääääää niger...) för alla finord och ger dem right back at you.



    Jag gillar kommentarer som ser eb ut, och därför:

    aksakdxk.zxcn c.n

    gg



    heäjs



    hälåj



    tjänare



    Så. Mission accomplished. (stavning? äh, the hell do i care!)

    2012-04-20 | 18:47:59
    Bloggadress: http://www.vaadsomhelst.blogspot.com
  • Miss C säger:

    Tess: Hahahaha sickoooo!!! <3

    2012-04-28 | 15:50:13
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: