Sportlife's konvent

// Träning //

Yeah,  igår var jag alltså ute på vischan (haha),  Sportlife's anläggning i Kungälv/Rollsbo,
där Sportlife's konvent 2012 hölls.  Lite udda plats tycker jag, men i övrigt ett jäkligt fint
gym!!! Jag gick på följande klasser:

8.45 Functional Moves
9.45 Partystarter (inget pass direkt, lite flumdans och presentation, men ändå)
10.10 Dancemoment
11.20 Swing & Jive
12.30 Zumba toning*
-  Luuuunchpaus!!! Satt dessutom 30 minuter i en fet massagestol. Så jäkla gött, haha!!!
14.50 Dancefloor Live
16.10 Föreläsning med Emma Igelström

* var inte med på hela passet.  Kände att kroppen behövde lite paus efter min minst sagt
intensiva morgon,  och eftersom det var Zumba (som jag kört en hel del) var det ju inget
nytt som jag direkt missade.

Jättehärlig dag med en massa rolig träning, härliga människor, LIVEMUSIK, goodiebags
och en stämning på topp!!! Borde vara såna här konvent iallafall en gång per halvår!!! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: