Snaaart frisk

// Vardagsbloggande //

Äntligen börjar förkylningen lägga sig. Klarade mig utan större besvär på dansshowen
igår. Fick snyta mig en hel del, men slapp extrema hostattacker. Hade precis ett anfall,
men de blir färre. Gött mos.

Ska snart ner till Majorna för en fotografering. Vet inte riktigt vad det är  (hey, jag har
koll på läget),  men får väl reda på det inom en timme. Kan uppdatera bloggen sen, om
det inte är nåt pinsamt eller så, haha. Nää det ska nog bli bra... Lite kameraskygg bara.
Har inte direkt varit pepp på att bli fotograferad sedan jag la på mig x antal jävla kilon
tack vare hets- och bulimifanskapet.  Let's fight my inner demons genom att ställa mig
framför kameran igen!?  We'll see if I survive...  Peace.

Kommentarer

  • Louise säger:

    Oh, vart i Majorna? :)

    2012-04-22 | 14:41:33
    Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Louise: Skeppsgossegatan! Är många studios i det huset! :)

    Bor du i närheten eller?

    2012-04-28 | 15:46:41
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: