Skitmorgon

// Mitt ätstörda liv //

En "liten" hetsätning satte in efter frukost, jävla skit. Men ser man tillbaka på de senaste
dagarna så har det definitivt varit en förbättring mat- och träningsmässigt, så det är bra.
Ska strax promenera iväg till Sportlife för en Less Mills 'powertrio' (Bodypump, cxworx
och Bodycombat, 30 min vardera i följd). Det om något lär väl få mig på bättre humör!!!

Satsar på att bli helt utan hetsätningar nästa vecka. Har hört att "ingenting är omöjligt",
så upp till bevis. Bodycombat i all ära, men detta är min riktiga livsfight. Och jag tänker
vinna. Trevlig söndag på er!!!  :)

Kommentarer

  • kikki säger:

    ge aldrig upp!<3 och om dendär powertrion kommer igen på sportlife så joinar jag gärna! :D

    2012-04-29 | 11:41:24
  • Amanda säger:

    Jobbig start på dagen, men det verkar ändå som det går bättre! Usch paniken inför sommaren är inte go såhär års, jag är lagom taggad på stranden... Vet inte, men det känns som att "gå ner i vikt/komma i form" blir mer och mer svårt efter 5-6 år av totalt störda matvanor. Så fort jag tränar/ minskar på maten slår det liksom tillbaka och jag blir konstant hungrig och kan inte sluta tänka på mat. Känner du samma? Att det är otroligt svårt att gå ned i vikt efter allt?



    Kram/Amanda

    2012-05-01 | 18:52:08
  • Miss C säger:

    kikki: Tack Kikki! <3 Och JAAAAA det måste du! :D

    2012-05-03 | 10:26:43
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Miss C säger:

    Amanda: Håller med till 110%! Känner jag migsjälv så kommer jag knappast att visa mig

    i badkläder på en offentlig badplats i sommar... Har också 5-6 år bakom mig med skiten nu,

    och det är så fruktansvärt svårt att försöka "ändra" den kaosartade livsstilen till nåt bättre,

    tyvärr. Viktnedgången är inte helt enkel nu, nej. Går ganska knackigt för tillfället...



    Men vi fortsätter kämpa på iallafall, right? :)

    Kramar C

    2012-05-03 | 10:33:45
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: