Friendzone

// TV-program //

När jag efter mitt första PT-pass satt på träningscykeln i 40 minuter fördrev jag tiden
med att titta på "Friendzone", MTV. Kom på migsjälv med att sitta och le som en jäkla
tönt när det visade sig att båda parterna i vänrelationerna hade "andra" känslor... Det
är verkligen en fruktansvärt obekväm situation  -  när man hamnat i en kompisbubbla
och inte vågar berätta att man tycker om personen mycket mer än som bara en vän...
Men ärligt talat så måste det väl i princip ALLTID vara bättre att berätta!? Jag menar,
visst, det är jävligt jobbigt att bli avvisad, men det är väl ändå fan så mycket värre att
aldrig få veta??? Eller???

Man tänker att man inte vill förlora den fina vänskapen man har, men det blir ju bara
spänt och hemskt att gå runt och hela tiden undra om "kompisen" känner likadant....
Skulle man 'bara' lyckas säga det på rätt sätt så tror jag faktiskt att man kan bli bättre
vänner när korten väl ligger på bordet. Då kan man spela på lika villkor så att säga.



Kommentarer

  • ninni säger:

    sv: Ursäkta för sent svar! Men haha ja det blev en del mat det ;) Men gott var det!



    Jättefin blogg du har förresten! :)

    2012-04-05 | 20:17:35
    Bloggadress: http://ninniisabella.blogg.se/
  • Miss C säger:

    ninni: Tack! :D Haft en bra påskhelg?

    2012-04-09 | 10:49:11
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: