Lördagkvällen

// Uteliv å partaj //

Haha, ja-a... Vad ska man säga!? Jag och tre killar från min högstadieklass hade planerat
en spelkväll. "Använde" vi spelen som jag tog med? Nej. De tre herrarna invigde kvällen
med att göra tre olika pizzor som vi betygsatte (och här ingick diverse shots mellan varje
pizzaslice). Detta tog......en bra stund, hahaha. Sen satt vi och pratade minnen och drack
en hel del. Efter att klockan blivit runt två på natten så försvann det mesta;  Fabian till
exempel, han försvann. Och mitt minne försvann. Och Johns mobil åkte till Ytterby (!?).
Jag hamnade uppenbarligen på Avenyn, och så vidare...

Festlig kväll, ångrar den inte en sekund, trots att den slutade ganska illa... Man får vara
glad över att man har föräldrar som ställer upp trots att man numera kallas "vuxen"...

Tror att vi fyra hade kunnat göra en bra "Baksmällan"-film faktiskt, hahaha. GOOOOSH.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: