Ganska bra dag

// Träning //

Kl. 12 idag körde jag igenom ett Flex-pass på Friskis & Svettis i stan. Var tveksamt om
jag skulle komma iväg alls, var lite velig och ångestdrabbad under morgonen, men jag
kom iväg (wohoo)!!! :D

Sen åt jag iofs liiite för mycket/onödigt när jag kom hem... Blää. MEN det fick mig att
dra igång ett eget styrketräningspass hemma. Det blev en bra genomgång av kroppen,
med hantlar och skivstång. Kändes riktigt bra!!! ...och nu när jag väl "testat" mitt egna
lilla hemmagym är jag genast pepp att använda det mer och mer och mer och meeer!!!
Hoppas känslan håller i sig bara...

Behöver köpa mig ett par nya walking- eller joggingskor snart också  -  måste börja ta
mina underbara långpromenader igen. Bra för både kropp och knopp. Me like.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej! Förlåt om denna frågan kommer som en kommentar, men det funkade inte på min dator att klicka på "maila mig" :) Jag har en fråga, satt och bläddrade igenom dina tidigare inlägg från kategorin "mitt ätstörda liv" och det jag undrar är;

    1. Hur mycket och vad äter du under en dag normalt? (de dagar du känner dig nöjd)

    2. Hur mycket äter du och vad under en hetsätning? (svara inte om det är för känsligt för att tas upp!)

    3. Kräks du eller använder laxeringsmedel någonting?



    Jag har läst din blogg länge och den är superbra! Fortsätt kämpa!

    (svara (hoppas!) till min mailadress om du vill och ta bort denna kommentaren om den inte "passar in" med inlägget)

    Mvh Lisa!

    2011-09-15 | 19:45:24
  • Miss C säger:

    Lisa: Ska maila dig så snart jag kan! :)

    Kram Charlotte

    2011-09-16 | 10:23:30
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: