Idol 2011

// TV-program //



Åh vad jag ryser av Moas version... Såå vackert. Hoppas att hon slår igenom även efter
(fjant-)Idol. Vi vet ju hur det gått för de flesta (alla?)  som vunnit  -  helt försvunna och
bortglömda. Oftast vinner den med bäst sångröst, men det är ju inte det som folket vill
ha, det är inte det som gör att man går långt. Man behöver utstrålning  + "rätt" attityd.

Så visst, Molly och Robin sjunger bäst i årets Idol, det vet ju alla och juryn har sagt det,
men jag tror knappast att de kommer att bli några kändisar efter programmet. Moa har
däremot charmat en stor del av svenska folket redan!!  Hon sjunger verkligen inte bäst,
MEN hon sticker ut. Hon har det där lilla extra. Det har till exempel INTE Molly.

P.S. Första videon som jag laddade upp togs bort från YouTube!!! Dumma TV4. Denna
versionen (från skivan) är förövrigt inte riktigt lika bra som liveversionen, menmen...

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Kunde verkligen inte hålla med dig mer! Robin och Molly är så bra så att dom är tråkiga så dom är inga svenska folket vill fortsätta lyssna på i flera år tror jag. Moa är allt annat än tråkig och jag hoppas att det kommer gå superbra för henne efter Idol! :)

    2011-10-31 | 13:01:38
    Bloggadress: http://angeeliicaa.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Angelica: Underbart att någon håller med angående Molly och Robin, de är verkligen

    tråkiga. Moas låt spelas ju redan i radion (hon uppträder 'live' i olika kanaler, så

    ja, det lär gå bra för henne! Älskar hennes låt! :D

    2011-11-10 | 20:25:42
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: