Nya ansikten

// Vardagsbloggande //

Denna helgen spenderades såklart på landet, mitt älskade paradis. Träffade en massa
nya människor. Och mina älsklingar. Trevligt!!! Visade sig att några av de jag träffade
är nära släkt med en gammal klasskamrat och vän till mig. Världen är inte stor alltså...
Helt galet. Är så glad att trevliga människor har flyttat in i 'huset' och tagit över två av
de viktigaste varelserna i mitt liv!!!  Det där lät nog luddigt för er som inte vet vad det
handlar om, men jag orkar inte förklara... Låång historia, haha. Huvudsaken är att jag
får behålla mina bebisar ett tag till!!! <3



Kommentarer

  • Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa} säger:

    Jag kan iaf själv lista ut att någon/(några (som tydligen var väldigt snälla) har tagit över ditt/ett landställe/hus och dina hästar/bebisar. Och ja... Du är nöjd med det?

    Hahah. Kass på att förklara som sagt, men jag troooor jag har rätt?

    2011-05-23 | 16:42:12
    Bloggadress: http://marslammet.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Mia Olsen: Släktingar till den gamla mannen som ägde huset och hästarna har tagit

    över - och de vill ha kvar hästarna = TACK GODE GUD!!! <3

    2011-06-10 | 11:13:42
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: