Glassiiiiigt

// Vardagsbloggande //

Oh ja, denna torsdag har varit helt oerhört glassig!!! Först var jag på en arbetsintervju
(som gick awesome, men, jag kan nog ändå inte ta jobbet då jag planerar att flytta igen),
sen har jag spenderat ett par timmar med att hålla en gammal vän sällskaaap på hennes
jobb.....å var jobbar hon då!?  GÖTEBORGS BÄSTA GLASSBUTIK!!! Så ni kan ju gissa
vad vi käkade då kanske...  Sen drog vi till Frölunda Torg och chillade lite. Köpte bland
annat kattmat, haha. Våra fyrbenta älsklingar måste ju också äta!!! <3

Här kommer en fin bild från när jag ( tillsammans med glassigaste tjejen Frida ) var
i London och hälsade på en kär vän för ett par år sedan:



Frida har fram tills idag haft skorna (som jag har på fotot) liggandes i sitt rum där de har
samlat damm. Så bra är jag på att ta tag i saker och hämta grejs som jag har hos andra...
Hahaha, fan vad jag suger. Två ÅR liksom... Hej effektiv tjej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: