Fullt ös i sommar

// Vardagsbloggande //

Gosh, har nog aldrig varit såhär uppbokad i hela mitt liv!!! Jesus Kristus... Blir en hektisk
fredag denna veckan, då jag agerar makeupartist OCH hårstylist för en massa brudar som
ska piffa till sig inför studentbalen ihop. Holy Gosh!!! Ska bli kul, men stressen lär ju vara
närvarande... På lördag ska jag dansa på Hammarkullefestivalen. Eh.

Sen är det härliga intensiva studenttider = många hus/skolor att besöka och vänner att
gratulera!!! Mitten av Juni är ganska lugn ( tror jag ). Sedan kommer min kusin från USA
förhoppnings över till Sverige för ett par veckor. Midsommar = ett jävla russel på landet.

Några dagar efter midsommar är det Where the action is i käraste Götet. Fullt ös!!! ;)
Dagen efter festivalen anländer min tyska vän till Svea och bor hos mig i en vecka... Sen
är jag ledig i nån vecka innan min irländare kommer hit och stannar 10 dagar, innan han
kidnappar mig till Skottland.........och därefter Nordirland... <3

Juli kommer alltså vara en mestadels engelskspråkig månad, med både Nele och Stu...
Är hemma och ledig i början av Augusti, innan jag drar tillbaka till Skottland för att gå på
tre formella tillställningar,  bl.a. 'den årliga sommarbalen', med Stuart och resten av
brittiska flygvapnet... Hej.

Nixpix, planeringen slutar inte här. Jag är 95% säker på att jag flyttar till Skottland i
början av September. Sen är jag borta fram till julhelgen tror jag. Sen är året typ......slut.

Med andra ord ett ganska fullplanerat år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: