Älgbajs och Mello

// Vardagsbloggande //

Kom precis hem från landet. Var där över en natt med pappsen. Var tvungen att kolla
till mina älskade hästar!!! Har inte varit där på ett tag och kommer antagligen inte dit
på ett par veckor. Hittade en massa älgbajs (färskt) i trädgården!!! Jag blev helt glad
i hjärtat, haha. Varför går de inte igenom trädgården när jag är där!? Vill ju hälsa...

Tonight's the night.. Sverige ska utse sitt bidrag till Eurovision Song Contest som
iår kommer att avgöras i Düsseldorf, Tyskland. Lite spännande ändå... Anar hur det
kommer att sluta, så det värker dock lite äckligt i magen. Uh!! Får hoppas att svenska
folket och den internationella juryn kommer någorlunda överens iår (inte så speciellt
troligt men ändå)..... För mig kommer iallafall "Leaving Home" med Nicke Borg
att bli årets låt, hur det än går i kvällens final. Kan inte sluta lyssna på den... Åh!!! <3

Går dock runt och sjunger på "Oh my God" med The Moniker hela tiden, haha. Den får
mig alltid på så bra humör. Flummig. Håller några tummar i smyg för Daniel Karlsson...
...och för Swingfly feat. Christoffer Hiding. Kissepausen ikväll får bli under Bengtzings
gapiga, platta schlager-kliché bajslåt. So long.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    "Kissepausen ikväll får bli under Bengtzings

    gapiga, platta schlager-kliché bajslåt" - Hoppas att du skojar där, inte ok att missa Bengtzing. Bra jobbat att få med kiss och bajs i samma mening också, mog1.

    2011-03-13 | 20:01:27
  • Inte Anders säger:

    Håller med föregående talare, Bengtzing borde vunnit. Tur att han Nicke inte gick vidare iaf, hur hade det sett ut.

    2011-03-13 | 23:32:57
  • Miss C säger:

    Anonym och Inte Anders: Antingen är det 2 x Anders, eller en styck Anders och en bror.

    Hur det än är, allt jag skriver är fruktansvärt mog1 !!! <3

    2011-03-15 | 22:09:21
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: