Sjukaste natten...

// Uteliv å partaj //

.....på jäääävligt länge!!! Hahahahaha jag döööör. Först bio med lillasyster och Lurre,
sedan allmänt förvirrat flum med Jacob och Jonathan. Sen blev allt väldigt konstigt..

Mötte upp käraste Fabian i Linné för lite mer krök, och vem sitter där inne på krogen
med FabZ kompisar!? Kellani!!!! Har inte sett henne på galet länge, så det blev ju helt
kalas bara det. Som alltid när jag och Kellani träffas så blir det vrickat... VRICKAT!!!
Strax innan kl 3 på natten tog vi å badade i plaskedammen mitt i Majorna... Sju sjuka
ungdomar roar sig, och vad händer då!? Jo, en påtänd huligan kommer och beter sig
jävligt jobbigt. Han kastade bl.a. in en stol (från en uteservering) rakt in i rutan på en
antikaffär. Stabilt beteende säger jag bara.

Medan jag var på äventyr var min lillasyster ensam hemma och mörkrädd, så jag var
tvungen att dra hem  =  jag missade när polisen kom. Synd, haha.

Sjuk, men underbar, natt!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: