Megasuperångest

// Mitt ätstörda liv //

Okej, nu känns det verkligen som att det går rejält utför. Fyfan... Har värsta ångesten på
väääldigt länge... Kan bero på att jag inte tränat på ett bra tag, ätit oregelbundet och inte
fått ett jävla skit gjort på dagarna!? Fan.... Mår verkligen piss, inte velat ha kontakt med
någon de senaste dagarna (utom möjligtvis min Svampbob då). Ikväll är det iallafall bio
med Frida som gäller. Hoppas att det kan få mig på lite bättre humör.

Tack Frida för att du inte gett upp när jag aldrig svarar i telefon / på sms. Har förövrigt
alltid mobilen på ljudlöst och bryr mig inte om att kolla efter missade samtal osv när jag
mår såhär... Puss.


Kommentarer

  • Candy säger:

    Oj, det låter jobbigt och obra och allt sånt där! Men eftersom du vet vad det beror på kanske du också vet vad du kan göra åt det, d.v.s. äta mer regelbundet och träffa folk? Även om det känns som om man bara vill isolera sig, så brukar ju det ofta vara vad man behöver när man börjar må dåligt p.g.a. att man undvikit dem. Hoppas det känns bättre snart!

    2011-07-28 | 17:17:32
    Bloggadress: http://www.eye-candy.se
  • Miss C säger:

    Candy: Du har så rätt! Märks att du vet vad det handlar om! Tack! :)

    2011-08-04 | 21:18:15
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: