I'm losing it.

// Mitt ätstörda liv //

Well, today haven't been a good day. Måltiderna har varit helt ihopflytande och allmänt
dåliga. Känns som att jag haft några jobbiga dagar i rad nu. Vet att det blivit mindre ofta
iallafall, bra det!!! Har dock inte rört på mig speciellt mycket i helgen. Urk. Mest suttit
och degat. Jag har varit helt galet trött, förmodligen pga medicinen, men ändå... Så idag
har jag i princip bara ätit och sovit (och legat i bastun).

Hoppas på att vara piggare imorgon eftersom att jag ska påbörja en veckas hetsigt jobb.
Jag säger bara GOSH...

Kommentarer

  • F E L I C I A säger:

    Åh, jag vill oooockså basta!



    Angående att bli frisk så måste jag erkänna att jag hoppas tvärtemot samma sak. Jag vill absolut inte bli frisk och det handlar inte bara om att bli smal utan också gemenskapen med alla andra anas. Det är en hel värld och jag trivs här. Men vem vet? Kanske även jag blir frisk någon dag?

    2011-01-17 | 13:58:36
    Bloggadress: http://flickamedkjol.blogg.se/
  • beccis säger:

    hej :)

    händer det något kul nu i veckan?

    2011-01-17 | 16:56:32
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
  • Miss C säger:

    F E L I C I A: Jaaa, det är så jäkla gött!!! :D



    Angående dina anti-frisk-känslor: det är det som är grejjen med Anorexi, man vill vara

    sjuk. Att ha kontroll är trygghet. De som också är sjuka vet hur det är. Men faktum är

    ju att det är just EN SJUKDOM som gör att man tänker så... Ta hand om dig.

    2011-01-19 | 18:20:12
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: