Redigt najs

// Uteliv å partaj //

Kvällen/natten blev riktigt lyckad. Hade supermysigt verkligen!!! Tack ni gulliga som
kom och förgyllde min dag, ni är bäst. Syrran å Martina hade bakat världens världens
godaste kladdkaka (som vi sedan dekorerade väldigt fint, ehm), John och Fabian bjöd
på skrattkalas och senare blev det Mean Girls. En massa kul  +  vin och diverse göttigt
tilltugg och trevligt folk = naaaaajs... <3

Solen skiner in i vardagsrummet just nu, känns ju också väldigt trevligt. Mitt nagellack
glittrar som bara den, känner mig som en levande discoboll!!! Till alla tävlingsdansare:
jag rekomenderar starkt att ni testar OPI's lack "Teenage dream" designat Katy Perry.



En förövrigt jävligt skön känsla igår: jag var snygg. Kändes nästan lite overkligt, men
det gav en underbar kick av glädje. Hade på mig min nya ponchoklänning by Filippa K
(den är megaskön, finns i svart och grått) och tajts i lycra/lack från Zoul. Less is more.

Nu, dags för bastu!!! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: