Nattsamtal i fånen

// Mitt ätstörda liv //

Gosh, knappt sovit en blund. Kanske runt 3 timmar, nästan lika länge som jag och en
gammal vän från högstadiet tjötade i telefon under natten. Det var trevligt. Behöver
bättra lite på mitt sociala liv, haha. Vi satte iallafall upp ett mål om att jag ska vara
glad till sommaren  -  när människan kommer hem från fel sida Sverige. Kanske inte
borde räkna med att vara fullt frisk, men jag har lovat att börja leva. Det hade varit
nåt det!!! ;D

Nu när jag försökt städa mitt rum de senaste veckorna (gosh) så har jag läst igenom
några gamla dagböcker som dök upp ur antikviteterna. Helt underbart, haha. Tänk
vad mycket kul som hände när man var 15 år...  =)  Tyvärr insåg jag också att mina
matproblem började mycket tidigare än vad jag trott....  Men ja, det betyder väl att
det är ännu högre tid att slå sig ur skiten en gång för alla!? ^^

Kommentarer

  • A säger:

    Hej! Åhh jag beundrar dig verkligen. Har verkligen fått styrka (och go läsning) genom bloggen. Är på väg ur anorexi, men just nu har det liksom sagt pang och vips har man gått upp fem kg- på två vekor! Bör man se detta som ett varningstecken på hetsätning/bulimi? Ena stunden tycker man liksom det är "okej" med en extra macka, och en till... och andra stunden biter ångesten som aldrig innan. Har du några bra tips för att undvika att hamna i fallgropen? Usch, känner mig helt vilsen och ångestfylld. Man ser inte längre ut som man vill - och mår definitivt inte som man ska!



    hur går det för din del?



    Kram/ A

    2011-02-17 | 20:59:47
  • Miss C säger:

    A: Hej och tack! Kul att bloggen hjälper dig! =)

    Jag känner igen mig väääldigt mycket i det du skriver. Jag har gått upp en hel del och

    har supermegasvårt att acceptera att se ut såhär... Samtidigt så är jag ju medveten

    om att jag skrattar mer och LEVER mer än jag gjorde när jag var anorektisk. Svårt

    att förstå vad som är rätt och fel; är det okej att se ut såhär verkligen!? o.O

    Hoppas att både du och jag tar oss ur skiten! 2011 blir början på nåt bra, right!?



    Kramar C

    2011-02-20 | 11:06:30
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: