JAG BLIR GALEN

// Musik- & filmtips //

Asså jag är sjukt jävla uppriktigt upprörd!!! Vad tänker svenska folket med!? Hur fan
kan ni rösta vidare Linda Bengtzing?! Jämför henne med den andra Linda i tävlingen..
Vilket jävla skämt!!! Bengtzing kan inte sjunga, har alltid likadana låtar. Hon är SLUT.

Jocke Borg var helt sinnessjukt bra. Jag började nästan gråta. Men okey om man inte
gillar det, även om han gjorde ett sjukt snyggt nummer. Stark låt, riktigt bra. Linda P
sjöng som en gudinna!!! En riktig vinnarlåt. Love Generation var bra, snyggt på scen
men ganska.....vanlig danslåt!? Låter som vilken annan E-Type dänga som helst...

Fan vad upprörd jag är. Fan.

Jag kan inte släppa detta. Är så jävla bitter. Lasse Stefanz?!?!?!? Svenska folket suger.
Melody Club var ju sjutusen gånger bättre än både Bengtzing och dansbandshelvetet...

Kommentarer

  • Anders säger:

    Håller inte alls med. Utan att ha sett programmet är jag rätt säker på att Bengtzing var en värdig vinnare.

    2011-02-26 | 22:15:43
  • Lars säger:

    Håller helt med Anders alltså. Bengtzing var så jäkla bra idag.

    2011-02-26 | 22:17:32
  • Miss C säger:

    Hahahahaha, ni tigger stryk alltså!!! :P

    2011-02-26 | 22:56:23
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Anders säger:

    Hej igen, tycker det verkar dumt att tigga stryk ^^

    2011-02-27 | 01:16:13
  • Miss C säger:

    Anders: Håller med. Man vet ju vem som vinner.

    2011-02-27 | 10:50:32
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Martina [Eluminél] säger:

    Men gud, Linda KAN inte sjunga, hon skriker sig igenom låtarna hon har ? Och det vill säga.. ALLA. Folk tycker nog hon har lite hes röst, sanningen är, ni är tondöva. Det LÅTER hemskt. Och många röstar för det är HON och inte för låtens skull. Ut med kändisarna säger jag bara. Ta vanliga människor som idol ansökan, ASKUL!

    2011-02-27 | 13:38:58
    Bloggadress: http://eluminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: