December - soundtrack

// Musik- & filmtips //

Birdy - Skinny Love <3
Birdy - Shelter <3

Charlene Soraia - Wherever you will go
Moa Lignell - When I held ya <3
Lady Gaga - Marry the night

No Doubt - Excuse me Mr <3
No Doubt - Don't speak

.....och en massa underbar JULMUSIK såklart !!!!!  ♥ 

Här kommer några av (alla) mina absoluta julfavoriter:

Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebø - Julen är här
Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebø - Låt julen förkunna
Jan Malmsjö - Låt mig få tända ett ljus
Lizette Pålsson och Dana Dragomir - Marias vaggsång
Troll - Jag såg mamma kyssa tomten
Kikki - När ljusen tändas därhemma

// Har ett gammalt kasettband med alla dessa svenska julsångerna på. Började ju få lite
panik när CD-skivorna tog över, då detta bandet spelats varje jul sen jag föddes.  Det är
liksom ingen riktig jul för mig utan låtarna på mitt älskade kasettband...  Men för några
årsedan hittade jag en CD-version av mitt kära band bland REA-skivorna på typ Siba!!!
Fatta den lyckan!!! ;D  Så nu kan jag lugnt fortsätta lyssna på alla mina julfavoriter...

(för de som är intresserade heter bandet/CD:n bara 'God Jul',  finns kanske inte längre)



Bodys och korsetter som formar och håller in.
www.missmary.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: