Fett med fest

// Vardagsbloggande //

Wohoo, ikväll är det dags för min bästa väns årliga födelsedagsparty. Fetingnaaaajs!!!
Har spenderat hela dagen med att fixa iordning kvällens musik ( DJ C - det är jag ) och
försöka få lite ordning på mina naglar, + ansikte.. Jag är seriöst sämst på att låta bli
att pilla på små utslag/finnar/plitor... Blä. Det blir ju inte direkt bättre av att jag river
och klämmer på dem som jag gör, men ja... Smartarse Charlotte is the shit...

Får vara lite elak mot huden ikväll och dölja prickarna med  spackel, spackel, spackel.
Nää, jag brukar faktiskt inte spackla mig speciellt mycket... Lägger oftast ner mest tid
på ögonen och håller resten av ansiktet ganska naturellt. Less is more.

Blir förhoppningsvis lite kul bilder som jag kan dela med mig av imorgon.  See ya...

Kommentarer

  • Rania säger:

    hoppas det blir kul, antar det är för martina. Se till att det blir toppen, hon verkar inte så pepp ;P DJ C lät coolt haha :D

    2011-04-15 | 17:26:25
    Bloggadress: http://raniaphoto.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Rania: Blev lite FÖR kul tyvärr, haha. Hade skitkul ända tills alkoholen tog plats

    i rampljuset. Menmen, så kan det gå! :P

    2011-04-20 | 10:10:54
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: