Ärlighet

// Vardagsbloggande //

Usch, vad jobbigt allt känns plötsligt. Trodde inte att någon som jag tycker om så mycket
skulle göra såhär... Jag kan ta ett NEJ i många fall, det är okej. Men att inte vara helt ärlig
mot sina bästa vänner, det är INTE okej... Även om jag kan vara en riktig bitch, så är jag
fanimej för snäll!!! Alldeles för förlåtande. När någon annan borde be mig om ursäkt blir
det ändå tillslut jag som ser till att allt löser sig.  Jag har bara några få riktigt nära vänner,
och det räcker bra. Men när någon av dem gör såhär blir man fan ledsen..... Det kommer
att lösa sig, det är ingen jättestor grej, men ändå. Det är onödigt och borde inte hända alls.

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Åh så fint med en rävtatuering! Hahaha. Jag förstår din frustration.... Men om man söker på fox på www.weheartit.com så finns det fler rävar!

    2011-04-30 | 10:12:02
    Bloggadress: http://smultronbarnet.wordpress.com
  • Miss C säger:

    Agnes: Tack! Den sidan hade jag inte ens tänkt på! ;D

    2011-05-03 | 13:18:08
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: