Perfect horrible day

// Mitt ätstörda liv //

Nu har jag och Nele fullt ansvar för hus, trädgård, barn, hästar, hundar osv. "The mum"
är ute och reser med några vänner, så vi ska klara oss själva i tre dagar... Den första
dagen (alltså idag) har gått smärtfritt med barn och djur. Wohoo. Däremot hade jag min
första hetsätning här i England idag... Fy faan vad hemskt det känns... Men ja, det lär ju
hända ett par gånger, men hoppas att det inte blir alltför ofta... o.O

Hate this disease. With passion.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag precis som du svälte mig själv var inlagd flera gånger för anorexi, nu har det övergått till hetsätning 3ggr/vecka MINST gått från 49kg till 55 till mina 173,5cm :S

    2010-09-14 | 22:00:55
  • Bara Jag säger:

    Känns alltid extra hemsk just "första gången" när det är nya omständigheter.... Kram!

    2010-09-14 | 22:04:19
    Bloggadress: http://blogg.rhode.se
  • Miss C säger:

    Bara Jag: Ja, det gör väl det... =/ Jag hetsåt idag igen, har ingen lust att blogga om det dock.

    Fan, känner mig så tjock och äcklig efteråt, vill bara lägga mig ner och sjunka genom marken.

    Hate this. HATE this... ='( Tack för alla stärkande kommentarer! Kram

    2010-09-15 | 15:10:17
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: