LIVING DREAM !!!

// Resor / Travelling //

Alltså ärligt... Detta huset är som en blandning mellan ett hus från Jane Austen-storys
och Hogwarts. Heeelt otroligt vackert!!! ;D Jag och Nele, den tyska tjejen, bor på tredje
våningen - eget kök och badrum... Har inte hälsat på barnen än, de hade gått och lagt sig
när jag kom. Hundarna har jag däremot blivit glatt påhoppad av, haha. LOVE THIS!!!

Ska försöka uppdatera bloggen med bilder imorrn. Kan hända att jag inte hinner, har så
mycket att göra. Wehooo!!! Mycket att se, mycket att lära... *happy face*

Kommentarer

  • Bara Jag säger:

    Kram!! Välkommen fram :-)

    2010-09-08 | 01:10:15
    Bloggadress: http://blogg.rhode.se
  • Miss C säger:

    Bara Jag: Tack!!! <3 Massa kramar

    2010-09-08 | 09:09:42
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Camilla säger:

    Vad läckert det låter med en blandning av Jane Austen och Hogwarts!

    Jag ser fram emot en massa bilder.

    Dina upplevelser kommer bli mycket roliga att följa!

    2010-09-08 | 13:45:57

Kommentera inlägget här: