WannaBeBeautifulAgain

// Modelling //


Kommentarer

  • anna säger:

    det där är för fan inte skönhet. DU är skönhet, någon söndersvält nickedocka är för tusan inte skönhet. DU ÄR VACKER!!! så in i helvetes vacker! ursäkta språket. kram <3

    2010-11-18 | 23:03:51
    Bloggadress: http://odaskamp.blogg.se/
  • Ina säger:

    Yes den bilden är feting snygg på dig, men vi vet också att det var för mkt. Jag tycker du är snyggare nu, det är synd att du int tycker det, men det kommer, lovar!



    Du måste ställa dig vid spegeln varenda dag och prenta in i din skalle att du duger som du är, du behöver inte se ut på ett vist sätt, det är bara en massa jävla illusioner, vi vet om det, vi måste bara lära oss att tala om för oss själva att vi är vackra fina och stolta. Dessutom är vi kvinnor med röv så mkt mer najs dom men ingen alls! Börjat digga min rumpa, haha.

    2010-11-18 | 23:11:23
    Bloggadress: http://megami.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Spegeln säger ingenting, ingenting jämfört med hur man mår. Helt ärligt tittar jag på bilder från när jag var "knubbig" och ser hur ögonen glittrar av något viktigare än allt-lycka. Nu är mina ögon tomma och kan bara inte ta mig tillbaka till dåtidens lycka, även min kroppen är som något sorts vidrigt lurat samhällsideal på "smal" d.v.s komma-i-weekday-jeans-underviktig.



    Därmed inte sagt att man trivs bättre genom viktuppgång, men återgå inte till svält. Nu har du en unik chans. Att återgå till Sverige och hitta en BALANS. Gör om, gör rätt - nystart! Fan vad livet är krångligt och vill en illa ibland, men vad fan, man får inte glömma att leva.



    Jag hoppas att du får all hjälp när du kommer hem, så att livet kan återgå till ett liv värt att leva, ett liv i normala proportioner av utseende och hälsa.



    Mitt helvete ska upphöra när jag gått ut Polhemsgymnasiet...



    Hur påverkade gymnasietiden din anorexi? (Du behöver inte svara om du inte orkar/vill)



    många kramar!

    2010-11-19 | 11:22:44
  • Miss C säger:

    Amanda: "Fan vad livet är krångligt och vill en illa ibland, men vad fan, man får inte

    glömma att leva." ---> WORD!!! <3 ...ah så du går också på Polhem!? Trivs du!?

    Det gjorde inte jag, men det kan ju bero på mitt psykiskt dåliga tillstånd...



    Det var gymnasietiden som satte igång sjukdomen "på riktigt" så det påverkade mig

    mycket med all betygshets och stress. Bläää... Kramar <3

    2010-11-19 | 14:23:49
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Lurre säger:

    Vad fina kommentarer du får! de kunde skriva allt jag ville säga men inte kunde sätta ord på.

    2010-11-20 | 15:43:49
  • Julia S säger:

    jätte härlig modelik bild :)

    2010-11-21 | 21:55:20
    Bloggadress: http://stromsten.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Lurre: <3



    Julia S: Taaack!!! ^^

    2010-11-22 | 10:29:34
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Amanda säger:

    Haha Polhem, svårt att svara på om man egentligen trivs eller inte. För min del blev det en riktigt hemsk krock efter att ha bott utomlands ett år och komma tillbaka till ett totalt stressat och livlöst ställe. Alla är hetsiga och häver litervis med kaffe för att hålla ögonen öppna, och lärarna är virriga och måste säga ett par tre fel namn innan de chansar rätt på vad man heter.



    Mina tankar valde helt fel riktning när jag kom tillbaka till polhem i alla fall. Folk borde tagga ned! Ska bli skönt att ta studenten. :)



    Take care! kramar<3

    2010-11-22 | 18:26:16
  • Miss C säger:

    Amanda: Ja, håller med om det mesta där, haha. Kämpa på det sista nu och försök hålla

    stressen utanför ditt pluggande!!! Kramar <3

    2010-11-23 | 10:54:12
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Candy säger:

    Du var jättevacker på den bilden, men du är vacker även nu!

    2011-05-03 | 00:23:09
    Bloggadress: http://www.eye-candy.se
  • Miss C säger:

    Candy: Tack! Hur är det med dig numera? Kram C

    2011-05-03 | 13:08:42
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: