Sova tidigt...?

// Vardagsbloggande //

Nästan varje dag har jag sagt "idag ska jag gå å lägga mig tidigt", och som ni kanske
redan räknat ut brukar det inte bli så... MEN IDAG ska det bli verklighet, hahaha!!!
Nele och hennes pojkvän (som kom igår och ska stanna i en vecka) åkte till London
tidigt imorse så jag har jobbat som en idiot idag (typ)... Konstigt nog är EN timma
vid matbordet med barnen såååå mycket jobbigare än att mocka ur stall, hagar och
få gjort allt utomhusarbete. Tidigare idag höll jag verkligen på att explodera när de
skulle äta. En av dem var så jobbig så jag kände bara för att slänga ut honom genom
fönstret (ja, så jobbig var han)... o.O

Men som sagt, idag ska jag gå å lägga mig tidigt, så nattinatti!!! ^^

Kommentarer

  • Mammiiii säger:

    Natti natti!! Här vilar snön på taken. Snöflingorna dalar så sakta ner mot marken! Vackert!

    2010-11-19 | 22:25:41
  • Elvira säger:

    Kan inte du skriva ner ditt dags schema för en helt vanlig dag och för en dag under en helg på bloggen? Alltså vad du gör från att du stiger upp tills att du lägger dig ungefär. Hade varit roligt att veta vad dina dagar handlade om :)

    2010-11-20 | 16:58:28
  • Miss C säger:

    Elvira: Jag har skrivit ett inlägg med ett stressigt dagsschema, men jag kan skriva

    ett nytt... ^^



    http://missc.se/2010/september/what-a-day.html

    2010-11-22 | 10:28:50
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: