Nov. 3, 2010

// Mitt ätstörda liv //

Gosh, idag hade jag ett riktigt mentalt breakdown... Nele hade en ledig dag, och det
har varit fullt upp hela dagen. Stress från morgon till kväll. Utmattad av arbete och
ständiga tankar på mat/problem bröt jag ihop i eftermiddags... Grät ut ordentligt.
Jag behövde verkligen gråta ut. Gråta ur mig all skit. Har så mycket negativa tankar
och känslor som virvlar omkring inuti mig...

När jag blev utelåst tidigare under dagen, så satte jag mig på en liten pall utanför
stallet där Oscar stod och tuggade ensilage... DET var den bästa stunden jag haft på
lääänge. Jag bara satt där och lyssnade på hästarnas tuggande, höstvindens sus i alla
vackert rödgula löv och bara VAR... Oscar kom fram till mig på pallen då och då för
att få lite pussar och kel. Myspys!!! Jag sjöng även en del, lite tyst för migsjälv, och
för Oscar... Han lyssnade med ena örat hela tiden, hahaha. Jag borde gå ut och sätta
mig på en stubbe nånstans i skogen varje dag. Och meditera. Typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: