FML

// Mitt ätstörda liv //

....igår såg jag migsjälv på bild och video (taget samma dag) och fick en rejäl chock.
Från 'normalmullig' till pinnsmal till mullig. Ärligt, jag mådde så förbannat dåligt när
jag såg de horribla bilderna... Blir mer och mer deprimerad för varje dag som går...
Det känns som att jag är dömd att må skit för resten av mitt liv... Allt bara fortsätter i
en evighetslång ond cirkel... Fick dock en uppmuntrande anonym kommentar här på
bloggen igår - TACK!!! - det gav mig lite hopp. Men ja, att säga att jag mår dåligt är en
extrem underdrift... F U C K M Y L I F E ! ? o.O

bloglovin

Kommentarer

  • Nilla säger:

    Tänker på dig och håller tummarna för att du ska bli frisk....kram

    2010-11-07 | 21:40:45
    Bloggadress: http://nillas.bloggproffs.se/
  • Anonym säger:

    Jag har oxå lidit av anorexia och sedan när jag väl "kom över" den biten övergick det en del hetsätande. Det blev en ond cirkel. Jag blev ledsen för att jag hade hetsätit och tröstade mig sj med att äta ännu mer. Och minsta lilla stress kunde få mig ur balans och äta ännu mer :/

    Men med mkt terapi blev det mkt bättre och jag gick tillbaka till en normal vikt :) Så det är inte omöjligt, jag lovar!

    Jag brukade sitta vid matbordet och gråta när jag skulle äta och trodde aldrig att det skulle gå över. Men det gjorde det. Inte helt och hållet men en stor förbättring iaf!

    2010-11-07 | 21:47:33
  • =) säger:

    http://www.youtube.com/watch?v=kvBiSW5QFKY

    2010-11-07 | 22:26:03
  • Anonym säger:

    Du kommer att klara det här!! Är själv också sjuk i ätstörningar. Men i framtiden kommer vi båda att vara friska ska du se! Det gäller bara att kämpa vidare! Tack för en bra blogg också :D

    2010-11-07 | 22:44:51
  • Miss C säger:

    Till de anonyma: TACK för era fina kommentarer!!! <3

    ...och jag älskar YouTube-klippet, det gav mig ett stort leende!!! Kramar

    2010-11-09 | 14:00:04
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: