Deprimerad

// Mitt ätstörda liv //

Fan. Vad händer med mig!? Jag vill inte se migsjälv i spegeln mer... Jag vill inte att
konstiga tankar och impulser ska styra MIN kropp till att göra saker som jag inte
vill... Jag gråter bara jag tänker på det; hur jag ser ut, hur mina fyra senaste år har
flugit förbi och ställt till med ett helvete för både mig och min familj.

Snälla, SNÄLLA, om det finns en högre makt någonstans så HJÄLP MIG att bli av
med demonerna som bitit sig fast i mitt huvud!!! Jag orkar inte mer. Det är inte
rättvist... Var jag än åker så följer de med mig.....hur mycket jag än kämpar med
att stå emot så förlorar jag varenda match... Jag VILL INTE spela detta spelet
längre, jag VILL INTE VARA MED MER!!! ='(

Great, nu är det helt vått här på heltäckningsmattan av alla tårar som faller ner...
Denna dagen har varit en matmässig katastrof. Jag orkar inte mer. Kan inte förstå
hur jag ens orkat såhär långt, när det enda som sker är ytterligare misslyckanden.

Det är inte rättvist.

Kommentarer

  • Andréas säger:

    Ge inte upp! Det är inte långt kvar nu!



    När du kommer hem så börjar vägen tillbaka, då är det dags att börja vinna matcher igen. :)



    Det är alltid lättare att vinna om man spelar som ett lag (om vi nu ska hålla oss kvar vid den liknelsen). Och även om vi inte helt kan sätta oss in i hur du känner dig, så ska vi hjälpa dig så gott vi kan.



    Håll ut nu, för om ungefär tre veckor får du förstärkning i din kamp mot demonerna. Förstärkning från fler håll än ett.

    2010-11-16 | 01:13:23
  • Anna säger:

    Bra skrivet Andréas. Sök vård när du kommer hem, fortsätt slåss, du kan! Jag vet det, jag tror på dig <3

    2010-11-16 | 07:57:51
    Bloggadress: http://odaskamp.blogg.se/
  • MGO säger:

    Vi älskar dig Charlotte!!!! Checka din mail!

    2010-11-16 | 10:47:47
  • Anonym säger:

    Vi älskar dig Charlotte!!! Checka din mail!!

    2010-11-16 | 10:55:33
  • Miss C säger:

    Andréas: Really hope so!!! <3<3<3

    2010-11-16 | 13:21:49
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Malin säger:

    Jag hoppas att du fortsätter att kämpa på, för du verkar vara en jätte fin tjej som förtjänar att må bra. Det verkar vara många som står på din sida som vill stötta dig med kampen mot dina demoner. Försök att inte fokusera så mycket på åren som har gått.



    Jag säger inte att jag förstår det du går igenom, för jag har aldrig haft dem problemen du har. men jag kan relatera till att jag har känt att jag har slösat bort år av mitt liv pga mina egna "demoner". Men så här efteråt spelar det ingen roll. bara att jag försöker att leva nu så som jag vill.



    Så fokusera bara på nuet, du är så stark som kämpar på!



    2010-11-16 | 16:04:22
    Bloggadress: http://artofmalin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Kämpa på! Förstår dig, och hoppas att din botten är nådd; sen kan det bara bli bättre!

    2010-11-16 | 20:29:44
  • Amanda säger:

    Kämpa på! Förstår dig, och hoppas att din botten är nådd; sen kan det bara bli bättre!

    2010-11-16 | 20:30:21
  • Miss C säger:

    Amanda & Malin: Tack för era fina stärkande ord!!! Alla underbara kommentarer

    hjälper mig mer än ni anar!!! Kram C

    2010-11-17 | 13:53:07
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Bara Jag säger:

    Jag förstår dina tankar precis! VILL INTE MER! Det värsta du kan göra är dock att ge upp - ta upp stridsyxan, ta hjälp av andra, döm dig inte för hårt - små framsteg är också framsteg!!



    Kram!

    2010-11-17 | 18:06:21
    Bloggadress: http://blogg.rhode.se
  • Miss C säger:

    Bara Jag: <3

    2010-11-18 | 22:39:18
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: