Letter to Helsinki

// Vardagsbloggande //

Nej, inte riktigt, men nästan... ^^
Min kära Alex gör lumpen i Finland, strax utanför Helsingfors. Efter typ 2 veckor ska
jag äntligen få iväg ett brev, hahahaha. Gosh. Köpte frimärken igår. Yäy!!! ^^

Hoppas att alla är snälla mot Alex, annars får de en ilsken ginger efter sig, vilket INTE
är att rekommendera för nybörjare. Mahahaha. Hej.

Förövrigt så vill jag hitta soundtracket till en film som jag älskade när jag var liten
(självklart gillar jag den fortfarande). Tecknat är fan bäst. Här är ett klipp ur filmen
"Snövit och de sju dvärginnorna" med engelskt tal:



Kommentarer

  • Josephine säger:

    Skojar du att du också sett den!? Alla tror fan jag är mongo som säger att den finns! :P Filmen står ju fan nere bland alla våra filmer :P hahaha!

    2010-07-28 | 10:18:27
    Bloggadress: http://yosooophine.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Josephine: Visst är den underbar!? Just LOVE it!!! ;D

    2010-07-28 | 12:17:38
    Bloggadress: http://missc.se/
  • kommendörrekryt Mäkinen. nyl.br säger:

    SÄRMÄ!! det går nog inte så starkt för lilla alex här på nyl.br.

    han trodde sig vara viktig med sin fjolliga göteborgs accent. han är nog en riktit söt kille och vi ALLA väntar att han skall tappa tvålen, men det har tyvärr inte hänt ännu!



    lol joke, han äger



    vi tar nog bra hand om din lillagulliga alex här i finland!!!!

    2010-07-29 | 18:14:24
  • Miss C säger:

    rekryt Mäkinen: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Min lilla Alex, inte vara elaka. Då vet ni vad som händer...

    You'll regret it!!! xD



    Hälsa rekryt Kokkonen från mig... ^^

    2010-07-29 | 19:07:04
    Bloggadress: http://missc.se

Kommentera inlägget här: