Dålig start...

// Mitt ätstörda liv //

Usch, denna dagen har inte startat bra. Eller ja, inatt var ju också idag, och det var kul.
Men nu på "morgonen" har allt bara gått spikrakt åt helvete. Hetshetshets. Faaan... ='/

Det tar på krafterna att ständigt åka ångest-bergochdalbana... Jag behöver verkligen
göra något nytt. Någon som vill byta liv för ett par veckor!? Nej, jag tror faktiskt inte
att ni skulle vilja det - därför får jag ta saken i egna händer. Det är i princip klart att
jag drar till England den första september och stannar i minst tre månader. Jag ska bo
med en familj ute på landet, en timmas tågresa söder om London.

Åh vad jag längtar... Det som känns jobbigast är att inte ha full koll på vad som händer
här hemma. Om man haft "riktiga" ätstörningar vet man att allt egentligen handlar om
ett sjukligt kontrollbehov, och det handlar inte bara om kontroll över vad man äter.
Det handlar om ALLT... Ditt liv, andras liv...

Jag har avstått från så mycket på grund av att jag inte velat lämna min familj, min katt,
mina älskade hästar och så vidare... Men om jag tänker så hela livet kommer jag ju fan
ALDRIG göra något nytt eller komma någon vart. Det var verkligen supermegabra att
jag kom på kant med min danslärare - vilket resulterade i att jag slutade dansa rakt av
efter X antal år och galet många timmar spenderade på dansskolan. Det var precis vad
jag behövde. Nu gäller det bara att jag tar mig i kragen å ger mig ut på EGNA äventyr.

Jag börjar i september.

Kommentarer

  • julia säger:

    ska du åka till brighton eller?? :D

    2010-07-28 | 22:11:14
  • Miss C säger:

    julia: Nej, jag ska ut på landet, till en hästgård!!! ^^

    2010-07-28 | 22:16:25
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Ingrid Paulsen säger:

    Hei,

    Vil bare ønske deg god tur og håper oppholdet blir bra for deg. Tenker mye på deg.

    Synd at du sluttet å danse. Det gjorde Kaja også.

    2010-07-28 | 22:42:30
  • Miss C säger:

    Ingrid: Tack så jättemycket!!! Har Kaja bara slutat tävla eller

    slutat helt? Hon som var SÅÅÅ duktig!!! ^^

    2010-07-29 | 12:09:27
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: