Vinter 2010 - Look 5

// FIXA STILEN !!! //

Kommentarer

  • beccis säger:

    det där hade man ju inte sagt nej till :)

    2010-12-28 | 20:55:26
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej! Jag såg att du har varit och är (?) modell. Så roligt =) Är modellandet ett deljobb eller ett heltidsjobb? Hur lång är du? Jag skulle så gärna vilja vara modell, men mina ätstörningar har gjort så att jag bara är 168cm lång (var beräknat till 185cm).



    Hoppas du tillfrisknar från dina ätstörningar, sluta aldrig att kämpa!

    Jag är själv inne på mitt 13e år med ätstörningar (är 18 år gammal) och jag försöker att inte ge upp hoppet trots att jag tillhör den kategorin som har varit ätstörd så länge så alla gett upp...

    2010-12-28 | 20:58:37
  • Miss C säger:

    Anonym: Hejhej!!! Japp, har dock inte modellat så mycket det senaste pga mina problem

    och ständiga viktförändringar... Eftersom jag har varit sjuk under hela min tid som

    modell har det inte kunnat vara ett heltidsjobb (pluggade dessutom samtidigt när

    jag jobbade som mest, bodde i Milano under sommarlov). Jag är ganska kort för att

    vara modell, ca 173 cm.



    Jag hoppas verkligen att du tar dig ur skiten!!! Man kan vara reklammodell även om

    man är "kort", men jag tycker att du ska satsa på att bli frisk innan du ger dig in i

    modellbranshen. Kämpa på !!! Kramar

    2011-01-01 | 21:57:49
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: