Clueless

// Musik- & filmtips //

Tänkte käka frukost framför TV:n och glo på The Bold and the Beautiful som vanligt,
men min syster ville se på film  -  snäll som jag är gick jag med på det...  Hon har trots
allt varit hemma och sjuk i tre veckor... Lilla stumperumpan!!! <3

Köpte en hel del filmer när jag var i England, bl.a. en DVD-box med tre "tjejfilmer".
Skulle egentligen bara köpa Meangirls (ja, jag älskar den), men denna boxen med tre
filmer, inklusive Meangirls, var billigare än att köpa en solo.

...så nu har vi suttit och tittat på High School-filmen "Clueless" med Alicia Silverstone
och Brittany Murphy. Måste säga att den var ganska överdriven (vilket dock inte är
heelt ovanligt inom genren) men ändå sevärd om man gillar klassiska tjej-romcoms !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: