Hahahaha xD

// Hahahahahumor //

Åh herregud, jag har varit inne på några humorsidor för att jag är så uttråkad. De flesta
av de hittills lästa skämten har varit riktigt usla. Sjukt tråkiga verkligen... Så mitt bland
dessa dåliga skämt kom detta upp, vilket fick mig att dra rejält på smilbanden:

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an.
En dag skulle Per ta sig en dusch, när syrran kom ut ur duschen med en handduk
omsvept runt sig. 
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken. 
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut? 
-Snälla Snälla Snälla...!!!
Efter mycket tjat:
- Okey då. 
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först
mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa: 
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!

...är den inte lite söt på nåt sätt!? Jag tyckte iallafall att den var det. Hahaha.
Någon som har ett bra skämt på lager att dela med sig av under denna regniga dag!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: