~ Cate Blanchett ~

// ~ Nice Pics ~ //

Kommentarer

  • Tina säger:

    Hej, vliken fin blogg du har.



    Jag har en liten fråga. Såg att du precis som jag bor i Gbg. Och nu har jag tagit beslutet av bli kvitt mina matproblem som har följt med mig länge..

    Och min fråga är om du vet vart jag kan vända mig?

    Någon klinik eller behandling som du vet?



    Är verkligen tacksam för svar. Du får gärna om du vill maila.

    Mvh Tina

    2010-08-09 | 09:45:22
  • Klara Bjurström säger:

    Sv: Tack så mycket, vad det värmer ska du veta!

    Hm.. jag vet exakt hur tråkigt det är att sitta inne utan någonting att göra på sommarlovet. Något som är mysigt att göra när det regnar är att ta med sig lite vänner och sätta sig på något trevligt fik och tjöta. Eller varför inte göra av med lite av sparpengarna ( om man har några) på lite kläder eller smink? Vill du inte spendera pengar så kan du alltid sätta din kamera på självutlösning och ta de galnaste korten!

    Hoppas jag hjälpte dig lite iallafall, hoppas du mår bra och allt sånt där! KRAM

    2010-08-09 | 10:18:15
    Bloggadress: http://kloyshproperty,devote.se/
  • Kashaya säger:

    Villken härlig bild.=)



    Sv. Jo det är sant, man ska vara glad för det man har.=) Men ibland hade det inte suttit helt fel med liite mer pengar.

    2010-08-09 | 12:38:24
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com
  • Miss C säger:

    Tina: Hej! Jag mailar direkt! ^^

    2010-08-09 | 17:07:25
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Tina säger:

    Sv; Tusen tack!! =)

    Kram

    2010-08-09 | 20:32:39

Kommentera inlägget här: