Dusch-hyllan 08-10

// Hårvård / Hair care //

Tänkte börja visa vilka hårvårdsprodukter som står på hyllan i min dusch, och vad
jag tycker om dem. "08-10" betyder alltså augusti 2010, om ni inte förstod det... ^^



Franck Provost - Expert Shine, Shampoo:
Testade det för första gången igår. Luktade himla gott, men jag tror inte att jag
kommer att köpa det igen. Håret kändes lite strävt efter tvätten...

TREsemmé - Moisture Rich, Conditioner:
Denna produkten gillar jag!!! Mitt hår blir i princip aldrig fett, men när jag använt
vissa balsam kan det kännas så. Dock inte med denna produkt, så det kommer nog
bli en återkommande kompis på hyllan.

Head & Shoulders - Sensitive Scalp Care, shampoo:
En trogen kompanjon. Oslagbar. Jag har aldrig haft problem med mjäll, men ibland
blir min hårbotten lite torr och kliar. Detta är fan världens bästa shampoo!!! ;D
Billigt, luktar gott... Finns inget att klaga på.