The Diamond Man Clan

// Musik- & filmtips, Uteliv å partaj //



Whooopa! Var på årets (för min del) första spelning igår;  The Diamond Man Clan på Pustervik.
Så sjuuukt jävla bra. Härligt med ett band som kör sitt eget race, som inte låter som något annat
svenskt band  -  iallafall inte vad jag har hört. Skitbra spelning. Kul med så mycket folk! Var där
med några goa vänner och lillsyrran. Tog några drinkar på Andra Långgatan först. Standard! <3

Jävligt trevlig kväll! :) NU ska jag packa ihop lite nödvändigheter å dra till landet med pappsen.
Måste pussa på mina jättebebisar (hästar)!!! Skönt att hinna med både utekväll, spelning och en
tur till paradiset på en helg. En vecka kvar "i frihet" så att säga... Måndagen den 13:e flyttar jag
in på Östra Sjukhuset. Låter lite sådär, men det kommer bli bra. 2014 kommer bli riktigt bra! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: