Megabra dag!

// Vardagsbloggande //

Ja-a, faktiskt. En onsdag liksom... Började redan igår kväll  -  min första träning på en månad.
Har ju haft luftrörskatarr under i princip hela jävla december, så då bidde det inget flås. Men
igår fick jag kört favorit-kombon Bodycombat + CXWORX. Såååå underbart! Trodde att jag
skulle dö, men det gick oväntat bra. Egoboost deluxe!! <3 Jag läggs ju in på slutenvård nästa
vecka, och det som jag varit MEST nervös för i samband med det är den minimala träningen,
men efter gårdagens "comeback" känner jag att det kommer lösa sig!! :) Klart att jag kommer
tappa lite, men grundkonditionen finns där. Likväl envisheten som tar mig igenom det mesta.


Tillbaka till min "megabra dag";  Började med att jag träffade en gammal danspolare som jag
inte sett på jääättelänge på busshållsplatsen. Bara där fick man en go' dos positiv energi! Sen
lunchade jag i stan  -  med Fantomen. Mys! Ännu mer härlig positiv energi! Därefter åkte jag
och bowlade med personal + patienter från dagvården. Var rätt nervös innan, haha, har inte
bowlat på ap-länge, men det gick över förväntan! Bowling är inte riiiktigt min starkaste gren,
men fick till tre strikes och hamnade på övre delen av resultatslistan, så jag är nöjd!! Har jag
hunnit med fler bra grejer idag...? Jajjemän!! Har precis varit ute och promenerat med en av
mina allra bästaste vänner. Var ett tag sen sist, så det var riktigt gött!! Han är en av dem som
vet mest om mig skulle jag tro... De är inte så många, men de är de bästa! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: