Första veckan

// Mitt ätstörda liv //

Snart överlevt första veckan på slutenvården. Gått rätt snabbt trots allt stillasittande. Personal
och patienter är bra, vilket är jäävligt skönt. Första veckan händer det inte så mycket, har mest
pusslat, pysslat å sett på film (3 Bourne-filmer, Like Dandelion Dust, Moulin Rouge, Mysteriet
på Greveholm (från 1996), Skönheten och Odjuret, Bernard & Bianca, Dumbo, The Bodyguard.
......och nu Twilight-maraton = jag ligger på rummet och lyssnar på Thåström!). Haft tre besök
med, i torsdags kom mina två fina syskon, igår var min fantastiska plastsyrra här, och idag fick
mina föräldrar min tillåtelse att komma hit.

Blir jätteglad för besök  -  så om nån av mina fina vänner därute vill göra en liten visit så KEEP
IN TOUCH! Saknar friheten som fan, men å andra sidan kanske jag blir friare än någonsin om
jag lyckas med detta... Rock on.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: