Flickan och kråkan

// Vardagsbloggande //

..... 'KRÅKORNA' rättare sagt. Hade två tama kråkor när jag var sex år gammal. När jag
berättat om det har folk inte trott mig, men efter att ha kollat igenom min farfars gamla
diabilder har jag funnit bildbevis! "Pic or it didn't happen" brukar det ju heta, right? ;)


...vem trodde att det där rödhåriga energiknippet skulle behöva gå igenom flera års pest
och pina i form av ätstörningar? Typ.......ingen? Kan knappt förstå själv att jag hamnat i
denna jävliga skiten. Menmen. Envisare tjejer får man leta efter. Jag kommer lösa detta.

Och ja, imorgon checkar jag in på slutenvården. Får la se hur det blir med bloggandet....
Kommer iaf inte att ladda upp några bilder, beskriva något detaljerat osv., då det mesta
är sekretessbelagt. Blir väl mer mina känslor och hur tankarna går... Wish me luck !!!!!!

Bär en egendesignad klocka - klicka här för att komma igång!

Kommentarer

  • Malin säger:

    du är så modig som gör det här, charlotte!!! tänker på dig och hoppas att de andra patienterna är trevliga och att allting äntligen ordnar upp sig tillslut. ska dit klockan nio på fredag, hälsar gärna på om jag får och du får ta emot besök då. låtsaskramar <3333333

    Svar: Tack Malinskij! <3
    HELLBIRD.se

    2014-01-12 | 20:37:57
  • November med N säger:

    Tror på dig min fina vackra vän! Hör av dig om jag kan göra något!
    När du får komma ut så kan Nella och jag komma ner och hälsa på på en liten promenad och sitta på utsidan :-)

    Är du på DSBUS/Östra?
    Kramar Katie!!!!!!!
    Tror på dig! Alltid <3 <3 <3

    Svar: Yes, avd 336! TACK! <3
    HELLBIRD.se

    2014-01-13 | 09:49:14
    Bloggadress: http://novembermedn.blogg.se

Kommentera inlägget här: