Ny vecka, hej å hå

// Mitt ätstörda liv, Träning //

Förra veckan gick ju sådär ( summering finns HÄR ), men trots tre skitdagar var veckan
bättre än föregående. Dags att få till en ÄNNU bättre vecka nu då!? Hell yes, never ever
giving up... Ändrat liiite på delmålen sen sist.

1. INGET socker, bröd osv. 2. Max 2 koppar kaffe 3. Morgon-yoga/-core 4. Hållt mig till
matschemat 
(skriver alla siffror "på det som lyckats" + träning i slutet av dagen nedan)

Måndag: -* , 2, 3, 4*, korta promenader. Lite väl slapp dag (men skyller på vädret)...
Tisdag: -** , 2, 3, 4, CXWORX, promme till å från gymmet + låååång kvällspromme! :)
Onsdag: - , 2, 3, - , Failure. Förhoppningsvis första och sista hetsätningen denna vecka.
Torsdag: - , 2, 3, - , FAAN! Torsdagar brukar ju vara toppen... Tränade iaf Bodycombat
och CXWORX, men ingen träning kan väga upp för en hemsking till hetsätning...
Fredag: 1, 2, 3, - , promenader och BodyJam. Klart godkänd dag! :)
Lördag: 
Söndag: 

* Åt faktiskt EN macka till fukost, och EN macka till kvällsmat. Gaaalet! I MADE IT!!! Att
ens ta en tugga utan att sedan vräka i mig två ton bröd  -  det är ett jäkla framsteg! :D
** Åt en fralla efter middagen. Egentligen inte helt ok, men att jag inte åt mer bröd sen
(eller någon annan socker-/kolhydratbomb "som jag brukar" när jag väl ätit en macka)
känns som ett framsteg  -  igen! Wohoo! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: