Jobb: Håkan Hellström

// Musik- & filmtips, Vardagsbloggande //

Mja-aa... Jobbade på Slottsskogsvallen igår/inatt under Håkan Hellströms konsert. Måste säga
att det var bättre än jag förväntat mig, MEN fick en sjuk jävla huvudvärk ändå... Hans röst och
mitt huvud är helt enkelt inte ämnade för varandra. Underbar stämning och superhärlig publik
(närmare 27 000 pers) var det iallafall  =  gött jobb. Lyssnade ordentligt på texterna igår också,
och visst är de fina, men hälften är ju vad jag förstått snodda!? :/ Jaja, whatever... Så länge man
får betalt ska man väl inte klaga? Men att jag fortfarande har huvudvärk och mår pissilla får jag
fan klaga över... ;C



"Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din"  -  den var najs. Fin text... (--> YouTube)

Bli statist redan idag - sök över 1000 jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: